Sunday, January 9, 2011

Penunggu Rumah Tingkat Dua

Waaaa seram tak tajuk. Seram gak aku ngan tajuk sendiri. Walopun hakikatnye penunggu tu adalah aku. Weekend ni aku duk umah je, tak keluar langsung dari pintu rumah tu. Harapan di hati nak kemas desktop aku yg bersepah ni. Tapi apakan daya, daya tarikan fesbuk tu lebih kuat. Bukan duk update status ke, tengok page orang ke, tapi duk main game. Dah lama aku tak melayan game online, tetiba adik aku ajak main, aku terlayan balik. Skang ni sebuk main Pico ngan Lucky Train. Macam budak2 jer. Lantak le yang penting aku tak sunyi. Buah hati lak jauh dimata. Sambil gayut kat tepon ngan si dia, sambil maen game. Kadang2 dia bengang je sebab bercakap sendirian, aku sibuk duk men game je..hahaha sori ler encik buah hati.

Pic from Pico: Aku yg si burukrupa tu :D Sebelah tu adik aku.

Dah dua hari tak makan nasik. Berat tak turun pun. Sedey. Sebagai balasan, arini aku nak makan nasik ngan lauk ayam masak lemak cili api lagik. Wahaha padan muka aku. Takpe2 seminggu ni aku nak posa. Hihih.



Cari resipi kat tenet nak masak..
huhu

4 comments:

  1. salam

    tidak makan nasi bukanlah cara terbaik untuk diet sebenarnya...

    ReplyDelete
  2. betul tu. Awak boleh makan nasi. jangan skip makan. tapi kurangkan kuantitinya. mungkin hanya ambil sesenduk nasi..insyaAllah boleh.. sebab saya boleh. awak mesti boleh..

    p/s - nanti kahwin, jgn lupa jemput saya, ya.

    ReplyDelete
  3. hehe...mmg pun kurangkan je sbnrnye...tapi tadi baru pas masak sekuali nasik goreng belacan...waaaaaa :(

    ReplyDelete