Tuesday, July 19, 2011

nickname

sebelah sharmila tu sapa nama?

SITI!!!

siot tol budak-budak ni. tak padan ngan umo nak cecah 30-an, ada ke main-main ngan trainer masa trainer tanya nama aku. tak sempat aku jawap, diorang dah kasi nama baru kat aku. dah la SITI pulop tu. sudahnya, sampai seminggu trainer duk panggil aku siti sampai dia tengok balik list nama, rupanye takde siti in the list..kuang kuang kuang..

yang aku pulak sengal, pi melayan je bila dia panggil siti. hahah. trainer sporting, trainee sporting, ok la tu kan. arini trainer banje makan cis kek sikretrespi. rasuah ke hape ni untuk dapat high mark for her evaluation? yeah la, mana taknya, cara dia mengajar sangat laaaaa tak best. yang best cuma bila dia cerita tentang kehidupan dia, pengalaman travel sana sini, pengalaman itu, pengalaman ini. tapi bab mengajar, out! hihi kata kat orang memang best, cuba aku jadi trainer, memang super out la! susah ooo mengajar.

apa pun, best ke tak best ke, training dah nak abis lagi dua hari. masuk opis kamis ni, banyak la issue menanti :(



Tuhan, aku masih kuat keranaMu
maka janganlah Kau tinggalkan aku

No comments:

Post a Comment