Wednesday, October 17, 2012

Pekung Di Dada

Lepas berkawan dan konon2 sibuk berchenta la sangat, sampai aku tak sempat nak hapdet seruan kat sini, akhirnya terbuka la segala hijab rahsia pakcik itu. btw, the rahsia fact doesnot matter, the matter is, kenapakah dia perlu menipu aku sebegitu?? aku tak nampak faedahnya dimana-mana...

okeh, rahsia beliau berjaya aku bongkar setelah 3 minggu aku tersadai kat penang nih..sambil nyelam minum ayaq ye dok? walaupun ini cuma sebahgian dari rahsia kisah lampau, tp sedikit sebanyak beri kesan juga terhadap penerimaan aku pada dia...yg anehnya, aku rasa aku tak benci dia langsung, mungkin sebab dah terbiasa dgn penipuan2 hampeh beliau..cheitt nampak sangat asik kena tipu kannnnn..hukhuk

siapa sangka muka penjenayah cam dia rupanya pernah berkahwin, dan ada tiga org anak..dan dia tak mau mengaku until now!!! aduduh guaner aku nak kasi dia ngaku...dia kata jgn main cakap jer, sila tunjuk bukti...tahik betul pakcik ni..okeh aku try nak pi skodeng dia pagi ni..sbb dia kuar pi keje awal gila, 6:30 mesti dah kelam kelibut nak gi keje...umpama ayah yg bertanggungjawab menghantar anak2 ke sekolah..dan itu yg aku suspek selama ni, bhwa dia kuar awal gi keje sbb nak anta seseorg ke sesuatu tempat ! mula2 aku ingat dia gi anto awek ke hape ke, rupa2nya anak! omg, ini baru sekadar andaian...aku lum gi intip lagi..huhuh.Tapi camana ngan rahsia2 lain? aku takda masa nak siasat...bila bersoal jawab, lagi tambah penipuan ader la...fedup fedup fedup

tapi masalah ngan server bengong ni masih belum recover until now...caner aku nak gi menyiasat sat gi nihhhhh..


Tuhan terlalu mengasihani aku
Walau telah banyak dosa aku padaNya,
Dia tetap masih menunjukkan aku segala kebenaran,
masih tetap menghulurkan pertolongan..
Ya Allah, terima kasih...
Moga Kau lapangkan segala jalan kebaikan buatku..

No comments:

Post a Comment