Saturday, July 31, 2010

Cubalah untuk rajin

smlm meeting dgn RNO.. ala ingat ada la pakwe2 ensem dtg ke.. skali yg dtg sume makcik2 daa.. heheh.. eleh macam la kalo ada balak yg dtg tu, aku nak layan kan.. smlm mmg agak bz la, tp sempat je mesej2 ngan Z.. petang tu time aku duk ribut2 tgk signaling trace ngan Mila, dia ym aku.. "Syg.." tu mukaddimah dia.. adussss ruginye aku tak duk depan laptop time tu.. masa aku reply balik, dia dh sign out..huhuh sedeynye.. adakah dia dh mula tgkap cintan ngan aku? koya betulla aku nieeee

ari ni meeting lagi..kat KL lak.. macam bagus je asik gi meeting, pdhal gi angguk2 je lam meeting tu.. huhuh.. ari ni mood boss agak bagus.. kekeke siap dia ganti aku utk meeting belah ptg ngan GM.. sib bek.. tapi dia suh banje makan lak.. ada ke patut.. bos bos... pas meeting, balik opis la ngan Dila naik erl.. Dila dtg pagi ngan tunang dia, so balik kne naek tren le ngan aku sbb bos suh sambung wat testing kat RnD.. cess bosan gila ptg tu.. sbb aku mmg tak tau lgsg nak setup test call sume tu.. ngan vendornye yg kerek.. haish, sabau je laa..
sempat aku ngan Dila take a nap lam erl nih..hihih enak bangat..

aku masih menanti Z sms/kol aku.. tapi sampai skang ni takde.. ape ni.. smlm mesra terlebey2.. ari ni senyap pulak.. kalo korg, konpius x??? sampai aku pun tak tau camne nak layan dia ni sbenarnye.. kang idung x mancung, pipi tersorong2 lak.. so sbb tak tahan rindu (rinde ke sepi? ntah ler..), aku send mesej kat fb dia je la.. skurang2nye tak sesak sgt dada ni tahan prasaan.. asik2 aku yg mesej n ym dia, rasa cam terhegeh2 la plak... aku pun ada ego gak.. keskeskes..

Ya Allah, aku berserah pada ketentuanMu.. Engkaulah yg maha mengetahui apa yg terbaik buat hambuMu ini...


sbenarnye malas nak tulis ari ni...
tapi takleh tak tulis...
esok mesti aku dh lupa pe yg jadi semalam..hihihi

No comments:

Post a Comment