Monday, July 26, 2010

Kenapa baru sekarang?

Assalamualaikum..

Ya..kenape baru skrg aku memulakan blog sendiri? 
Sebenarnye dah lamaaaa sgt aku nk tulis, sebagai diary la konon..tp masa dan situasi tak mengizinkan..
Tapi baru2 ni, aku terbaca satu entry di blog yg aku follow, tulisannye sentiasa berbekas di hatiku..salah satunye:

"setiap detik amat berharga...abadikanlah ia dimana-mana"

Aku terpikir2 pe yg beliau sampaikan tu..
Lantas aku sedar bahawa sesuatu perlu dilakukan untuk diri sendiri..
Yela mane tau kut suatu hari nanti aku hilang ingatan ke.. (Mohon dijauhkan..)
Lagipun aku ni memang mempunyai ingatan jangka pendek..Semalam cita, arini dh lupa..hikhik
Maka dengan itu, termaktublah sebuah kisah hidup seorang wanita biasa di sini..
Walaupun agak terlewat memulakannye (dh lebih suku abad idup baru nak ada diary), but..

better start now than never!

Moga kita bahagia selalu..dunia & akhirat..wasalam =)





bleh plak aku bersenang lenang..
update blog kat opis lagie hehehe..

2 comments: