Tuesday, July 27, 2010

Hari ini 27

1:15pm 

Hari ni puasa lagi. Tp tak bgn sahur, mmg tak larat sgt nak bgn sbb tdo lambat. Gara2 taksub ngan blog la smlmnye.. Kul 5 hp bunyi2, aku just bgn tgk waktu, shutdown laptop, then sambung tdo balik.. hehehe.. Kering le jugak tekak arini. Dah le semalam tak makan nasik.. wahh aku berjaya tak makan nasik.. Misi utk kurus seharusnya telah lama bermula.. tapi takde pendorong laa.. kuikui alasan..

Bangun pagi pun dh lambat, sampai terlepas subuh..maka aku tunaikan subuh dinosour le jawabnye.. Ampuni aku Ya Allah..hambu mu ini lalai dan leka T_T . Aku bgn mandi and siap2, tgu Z mesej utk gtau yg dia dh gerak balik umah. Si Z ni keje malam tadi, aku bimbang dia wat lagi lelap2 time bawak moto.. adess.. bahaya tau tak.. Sorg skot aku arwah sebab tido atas moto le dulu.. Disebabkan dh kul 8 lebih masa tu (dia abis shift kul 8) dan dia x mesej2 lagi, aku pun mesej la dia..ok rupenye dia lum gerak lg, dan dia gtau aku bile dia dh gerak..umah dh la jauh, kat shah alam nun..kul 9 sampai shah alam, dia mesej gtau dia dh sampai..Alhamdulillah.. Pastu mesej aku yg seterusnya tidak berbalas..sibuk urusan diri sendiri kut..di sini lah aku slalu konpius..bile aku mesej dia tak reply, buatkan aku rasa aku ni bkn sape2 pun pada dia.. bila mula nk jauh hati, tetiba kang dia mesej la, ym la.. camne nie.. konpius laa.. dia nak camne ngan aku ni? aku takde masa la nk main tarik2 tali camni.. haish.. layan je la.. slagi aku tidak di propose oleh sesape..

Keje arini cam bese la.. penuh dgn penungguan.. preparation tak mantap.. hihih.. takpe, at least dpt wat keje aku sendiri.. follow up problem2 yg takde kesudahan... Dah la wat2 lupa pasal meeting kat KL, terpaksa tipu bos2 yg aku terlupa.. hahahha nasib laa.. mende remeh temeh je meeting tu.. so skang ni aku bertapa lagi kat RnD meneruskan test ke atas equipment2 ni.. moga urusanku dipermudahkan..budak2 ni dh balik dr lunch, kne pura2 bizi nie.. keskeskes

12:20am

Aku masih lum tido..walopun dh ngantuk yg amat..tp sbb baru pas makan nasik yg Ain blikan masa dia gi dating td, maka aku terpaksa tahan ngantuk sat..bagi nasik turun dlu.. tak mau uncit2.. nanti xde org mau.. keskes.. sambil tu kemas2 desktop aku yg dh huru-hara tu, sambil layan fb, sambil tgu Z ym.. tadi duk ym ngan dia, tp tetiba dia senyap.. busy kut.. takpun dia kuar makan.. sian dia, keje malam ari ni.. pastu esok dia start cuti 4 hari.. jeles jeles! 

siang tadi aku betul2 takde mood, sbb aku tak pat join diorg wat persiapan utk testing tu.. sbb aku tak tau ape2.. hahahhaha..sib bek vendor mintak balik awal, sbb dia letih duk configure macam2 kat server tu.. tapi aku cam bese laa..dah nak kul 7 baru sampai umah.. mula2 pesan kat Ain suh bli capati atau nasik lemak kat depan nu utk berbuka nanti, tapi tak jual la plak ari ni..adesss.. nak masak sgt la malas ari ni.. aku pi bli susu, megi ngan mee kat koop (kedai bwh rumah flat, kecik je, sbb tu aku pgil koop), konon2 nak wat mee goreng.. takde maknenye.. kalo dah malas tu, jgn harap le.. hahhaha letih la weh x makan nasik semalam.. nyesal.. keskes.. last2 kirim kat Ain je suh tapau nasik goreng.. kul 11:30 le baru dapat makan tadi.. kekeke

dah dah..nak sambung kemas desktop..daa


konon2 nak tido awal arini..
tapi nak tgu Z cakap gudnite dulu..
ngade2...

No comments:

Post a Comment