Sunday, October 24, 2010

Harapan ku selalu

Berdekatan selalu dengan insan-insan tersayang, itulah yang sering menjadi harapan aku. Ibu dan papa dah selamat sampai kat sini lebih kurang jam 11 malam tadi. Walaupun flight mereka delay beberapa jam kerana masalah teknikal, aku tetap bersyukur semuanya tiba dengan selamat. Kesian, ibu ngan papa mesti letih, dari pukul 3 petang duk kat KK airport. Flight transit kat Labuan pulak tu 45 minit. So perjalanan dari KK ke KLIA yang sepatutnya 2jam 30minit je dah jadi 3jam lebih. Sebab dah sampai lewat sangat, diorang pun dah letih, kami just singgah kat mcD je. Drive Thru McD kat Petronas KLIA tu beli apa yang patut untuk alas perut. Balik rumah tadi, makan mandi trus diorang tido dah. Letih tu. Esok nak jalan lagi.

Aku runsing ni, banyak keje terbengkalai. Nak buat malas. Parents datang pulak, takkan nak ngadap keje je. Adoiyai...nape takde doraemon kat dunia nyata ni. Huhu... :P


Walaupun hati rindu,
aku mesti bertahan.
Walaupun masih sayang,
aku mesti menjauh.
Aku mesti..mesti..

No comments:

Post a Comment