Tuesday, June 21, 2011

Pelupa dan melupakan

walaupun aku ni pelupa, tp nape masih susah nk melupakan sesuatu dan seseorang?
kena makan semut 2 sudu 2 kali sehari agaknye baru leh lupa
agagaga

menda sedih paling lama aku ingat: cinta pertama.
sampai skang leh tangkap nangis ooo..
tapi walopun si dia kawen dengan kawan baik aku, aku tak sedih, malah aku bahagia tengok diorang bahagia.
aku pun tak tau nape aku sedih bila teringat kat dia..sungguh aku tak tau..

menda sekarang yg susah nak lupa: encik jo tudm.
mungkin sbb aku dah benci dia terlalu awal, then aku dah blaja terima dia, then dia ignore aku, then aku tak tau perasaan apa yg aku ada untuk dia sekarang ni. kadang-kadang aku rasa masih berharap, kadang-kadang sakit hati, sedih, marah dengan sikap dia, kadang-kadang terpikir pulak mungkin berdiam itu adalah jawapan. haishhh entahlah..mungkin dia terlalu bagus untuk aku yang tak sebaik mana pun ni..

tapi aku mudah lupakan kesalahan sesape pun lepas aku marah dia puas-puas.
2 hari lepas aku marah gila kat adik aku, sebab kekurangan disiplin dalam diri.
sekali tertampar dia daa...sape suh menjawab..ya, saya seorang kakak yang teramat garang jika adik-adik buat salah okeh. sampai sekarang dia tak bercakap dengan aku. dah bisu kut lepas kena tempeleng. hoho..sori la adik, kalo tak sayang, maka aku tak tampar kamu..aku biar je apa pun nak jadi dengan kamu. sebab sayang la tangan aku melayang ahaha



maafkan aku..maafkan aku...
aku maafkan kamu..aku maafkan kamu..

No comments:

Post a Comment