Wednesday, June 15, 2011

Rusak mood aku

Nape pagi-pagi TUDM dah berterbangan kat ruang udara kolumpo tadi? Elok pulak tu melintas kat LDP di mana aku terjebak dalam kesesakan harian menuju ke tempat training.

Bikin panas ati je. Baru nak hepi2 arini. Tup-tup nampak heli TUDM, maka terputar kembali kisah incik tentera yang bikin aku panas tu. Ye, dia seorang tentera udara, that's why aku terganggu dgn heli tadi. Padahal aku memang kagum dengan benda-benda yg terbang tu :p

Aku dah maafkan dia...aku dah maafkan dia...aku dah maafkan dia...setiap malam sebelum tido aku duk ucap tu, supaya aku leh tido lena..Tapi setiap pagi terbangun, pasti teringat pasal mende mengarut yg terjadi.

Tuhan, jauhkanlah dia dari ingatan hambaMu ini.




Betul2 aku dah maafkan ke? Aku pun tak yakin ehe

No comments:

Post a Comment