Monday, September 6, 2010

Beberapa puluh Ramadhan

beberapa puluh? err jap nak kira.........ok, hari ni dah 27 Ramadhan..tul ke? nampak sgt aku tak sempat nak mengira bape ramadhan yg telah berlalu..kekangan waktu menyebabkan aku lalai dan leka..mane de leka..aku tak ingin masuk lam golongan insan yg kerugian..actually baru balik malam semalam dari China yang mengerikan.. internet connection yg dilimitkan oleh vendor dan hotel serta negara china itu sendiri menyebabkan aku tidak dapat mengakses ke blog ini..ym pun tak lepas..nak bukak yahoo mail pun takleh..fesbuk? langsung tak nampak muka.. nasib la leh masuk securevpn..at least leh akses masuk outlook email..

seminggu jugak aku tak update blog ni...sungguh...terlalu banyak yg aku ingin cerita kat sni, tapi aku belum punya waktu yg seswai..ada byk urusan yg aku kne selesaikan sebelum bercuti raya esoknye..seperti yg telah dijadualkan, hari ni sepatutnye ada softswitch upgrading kat kelana jaya, so malam ni mungkin aku kne keje sampai kul 6 pagi sok..tapi mungkin tak jadi sebab network tgh tak stabil dan tak pat cari puncanye lagi..owh lupa nak cakap, aku book off hari ni..walopun bos tak kata 'OK', aku cuti je..lantak la pe nak jadi..lagipun malam ni kalo jadi upgrading, kne keje lak.. esok baru aku start cuti raya sbb petang sok flight aku balik KK lak..

nanti la aku citer panjang lebar lagi..bizi...bizi...bizi...



seminggu aku di china,
kerinduan aku pada Z hanya berada pada tahap minima..
Allah...hanya Kau yg maha mengetahui hati ku ini milik siapa..

1 comment:

  1. yeyyy tak jadi upgrading tonite..postpone pas second trip to china..
    yeyyy selamat ari rayer!!

    ReplyDelete