Thursday, November 11, 2010

Menatap indahnya....

Kenapa aku mengabaikan blog ni sekian lama? Sume Shahir AF8 punye pasal. Ni sambil duk menaip ni, sebenarnye tengah tunggu youtube abis loading diari af8 yang aku memang jarang tengok. Dulu masa af8 tengah hot, aku mane peduli. Kalo tertengok pun nasib-nasib je sebab takde citer lain yang best.



Dah lama aku tak minat kat artis ni. Tapi tak tau camne leh sangkut ngan Shahir. Walopun dia lebih budak dari aku, tapi dia nampak matang. Syok dengar sore dia. Suara dia macho gilak. Mata dia, senyum dia, waduh....tak tido malam tu kalo dapat. Lagi satu tak tahan dengan dia punye lawak, memang selamba n klaka habis. Guling-guling aku gelak bila tengok part lawak dia tu dalam diari af8. Jangan kan aku, ibu ngan papa pun suka sama si Shahir tu. Kalaulah ada seseorang di luar sana yg berpakej lengkap macam Shahir untuk aku...hahaha berangan tak sudah.

Walopun banyak jugak cerita tak best pasal Shahir yang aku dengar, tapi pedulik hape aku. Mungkin fitnah semata-mata. Bagi aku, dia tak hipokrit macam orang lain. Eceh... kalo hati dah suka tu, sumenye nampak indah. Lagi sorang Adira. Gadis Af8 yang sering dikenen-kenenkan dengan Shahir. Dia pun baik jugak. Dah la cute, sore pun best. Tapi aku tak setuju kalo Shahir pilih dia sebagai pasangan jiwanya. Cess..sapekah aku untuk menentukan hidup orang lain. Kehkeh. Ini namanye jeles ni.

Yang nyata, aku simpati pada Shahir bila dia dikehendaki pegang sentuh peluk artis-artis wanita demi menjayakan sesebuah persembahan. Mungkin dia tak rela. Tapi dia tak boleh bersuarakah??? Moga dia selalu dalam lindungan Allah dan dijauhkan dari segala maksiat.


Z makin menggatai
Aku reveal segala yang aku tau tentang gadis-gadis lain
Tapi dia rilek je, menafikan segala yang berlaku
Yang penting, aku tak caya segala katanya hahahaha

2 comments: