Sunday, August 8, 2010

Temukan aku

Allah..hanya padaMu aku memohon..hanya padaMu aku berserah..berilah yang terbaik buatku Ya Allah..

Ya Allah,

jika aku jatuh cinta

cintakanlah aku pada seseorang yang melabuhkan cintanya padaMu,

agar bertambah kekuatanku untuk mencintaiMu



Ya Muhaimin,

jika aku jatuh hati,

izinkanlah aku menyentuh hati seseorang yang hatinya tertaut padaMu,

agar tidak terjatuh aku dalam jurang cinta nafsu...



Ya Rabbana,

jika aku jatuh hati

jagalah hatiku padanya agar tidak berpaling dariMu



Ya Rabbul Izzati,

jika aku rindu

rindukanlah aku pada seseorang yang merindui syahid di jalanMu



Ya Allah,

jika aku menikmati cinta kekasihMu,

jangan biarkan aku tertatih

dan terjatuh dalam perjalanan menyeru manusia kepadaMu...



~~Amin~~

5 comments:

  1. Ayu mintak pendapat aku..patutkah dia terima joe sbb joe cakap nak seyes ngan dia, nak bawak jumpa mak ayah.. i'm speechless.. aku cuma mampu cakap kay Ayu, carilah yang sekufu dgn mu yu.. nape? sebab pemikiran dan gaya hidup yang berbeza bisa meruntuhkan kebahagiaan.. jika ada di antaramu yg tidak mahu berubah mengikut arus... (aku pernah berada lam situasi itu)

    ReplyDelete
  2. gigi ko putih tak??? kalau putih jom kawin.

    ReplyDelete
  3. ko gosok ke tak?? sental!

    ReplyDelete