Wednesday, August 4, 2010

Harus kuat

Yey! hari ni dapat beg laptop baru.. Targus lagi.. ngehngeh.. thanks to Ain n Saiful.. hari ni aku pi keje ngan lemah longlai n pening2 lalat sket n sometimes rasa mual bermain2 di tekak.. yekkk tak suka! pas anta beg lama n dapat beg baru, aku pun kembali ke testbed memantau progress atp 'suislembut' kat sane.. haish biler la nak abis nie.. aku memang bosan gila atp part 2 ni sebab aku tak tau mende2.. nak blaja time tu, tapi kitorg nak kejar masa lak.. dateline 11 ogos nie.. so instead of terlibat sungguh2, aku settlekan keje2 aku lagi bagus.. dapat le aku selesaikan 2 report.. ngeee

Makan tghari tadi, aku amik nasi, ikan kembong asam pedas (yang kelihatan hampir hancus) ngan kerang masak rendang kuning (maen bagi je nama).. yang nak tergelaknye, aku ni makan cam org takde gigi, tiap suapan aku kunyah 3-4 kali je then telan terus.. hahahha punya la takut nak mengunyah.. tapi pastu siap makan aiskrim lagi.. hehe.. pastu cam bese la, mesti rasa nak muntah.. wekkkss.. tapi aku tahan je.. cepat la aku sembuh dari simptom2 aneh ni.. 

Petang tadi balik awal.. sebab si vendor nak gi main badminton, test case lak ada satu problem, tapi tak dapat detect lagi problem tu silap kat mana.. so sume balik awal tadi.. bukan la awal mana pun.. 5:30pm jugak.. yela biase dekat kul 7pm baru dapat balik.. aku balik lam kul 6lebih camtu.. siapkan report sket2 yang dah lama tertangguh tu.. takot nama aku naik lam meeting lak nanti.. hehehe balik tadi siap masak megi sedap n goreng spicy drummet 4 ketui.. banyak lak aku makan ari ni.. dah sembuh kut.. huhuhu baru ingat leh kurangkan lemak2 ni sket.. sambil makan sambil layan Epilog Syurga Cinta.. adik Mia Sara yang comey sangat2 tu belakon lew...wajib tengok sebab dia sangat comey.. gerammmm.. (mau anak2 yg comey kiut miut cam Mia....berangan)

Tadi bukak fb, dapat brite yg Wan punya tunang accident, masuk ICU.. Ya Allah.. tabahkanlah hati sahabatku, dan Kau sembuhkanlah tunangnya.. sian Wan.. dia sgt baik orgnya.. moga mereka tak apa2.. waduh, claim aku lum wat lagie... ngeeeee udah dulu yaa....

ari ni agak hambar ngan Z..
Allah..jika dia untukku, Kau dekatkan lah hatinya padaku

No comments:

Post a Comment